Vauriokorjaamo

Vahingon sattuessa helpointa on ajaa tai hinauttaa autosi suoraan meille. Teemme autostasi luotettavan korjauslaskelman vakuutusyhtiöidenkin käyttämällä WinCabas-laskentajärjestelmällä. Voimme myös toimittaa halutessasi laskelman suoraan vakuutusyhtiöön. Sinun ei tarvitse huolehtia kuin vahinkoilmoituksen tekemisestä. Voimme avustaa tarvittaessa myös sen tekemisessä. Mikäli vaurio on niin pieni, ettet tarvitse siihen vakuutusyhtiön apua, hoidamme sen kanssasi nopeasti, edullisesti ja ammattitaidolla.

Meillä on myös sijaisautopalvelu, mikäli tarvitset autoa korjauksen ajaksi. Sijaisautoa tarvitessasi, täytä vakuutusyhtiötä varten sijaisauton käyttötarvelomake, jonka saat toimistostamme.

Käytämme korjaustöissä alan huipputekniikkaa olevia laitteita ja korjausosia, jolloin autosi turvallisuus ja laatu säilyvät alkuperäisellä tasolla. Kaikki hoidetaan ympäristöä turhaan kuormittamatta ja kierrättämällä niin paljon kuin mahdollista.

Teemme vauriokorjauksia kaikille automerkeille sekä kaikille vakuutusyhtiöille, kuten If, Tapiola, Pohjantähti, Varma, A-Vakuutus, Tryg, Fennia jne. Olemme Nissanin tehtaan ja maahantuojan hyväksymä vauriokorjaamo.

Vakuutusyhtiötä varten sinun tulee täyttää vahinkoilmoituslomake, jonka saat tarvittaessa tästä PDF-muodossa. Lomakkeen voi lähettää vakuutusyhtiölle joko sähköisesti tai perinteisenä kirjeenä. Vahingon varalta lomakkeita kannattaa aina pitää muutama tulostettuna autossa!

Tarjouspyyntö vauriokorjauksesta

Alla olevalla lomakkeella voit lähettää meille vauriokorjausta koskevan tarjouspyynnön. Samalla lomakkeella voit myös lähettää kuvia autosi vaurioista, jolloin voimme tehdä alustavan arvion korjauskustannuksista. Halutessasi voit myös soittaa meille.

Auton tiedot
Henkilötiedot
Huollon tarve
Mikäli kuvia on useita, voit pakata ne zip-pakettiin tai lähettää ne sähköpostilla vauriokorjaus (a) huoltoykkonen.fi.
Vahvistamme erikseen ehdottamanne ajan ja ilmoitamme, mikäli olemme varattuja toivottuna aikana. Mikäli haluatte ainoastaan pyytää tarjouksen varaamatta vielä aikaa, voitte jättää tämän kentän tyhjäksi.

Asiakas on aina ykkönen.